Harjoitukset

Paini-Ässät Juniorit

Ma 09.08.2021 – 23.05.2022 klo 18:30 – 20:00

Ke 11.08.2021 – 25.05.2022 klo 18:15 – 19:45

To 12.08.2021 – 26.05.2022 klo 17:00 – 18:30


Harjoituspaikka: Kuokkalan Graniitti, Pohjanlahdentie 12, Jyväskylä

Alle 15-vuotiaille osallistuminen on maksuton tämän vuoden loppuun saakka.

Harrastukseen ilmoittautumiset jari.rj.rantala@live.com tai puh. 040 511 2353 


Tervetuloa mukaan monipuolisen lajin pariin

Konkkapolvet

Toiminnan tarkoituksena on jäykistymisvaarassa olevan aikuisväestön vireyttäminen ja vetreyttäminen.

Mukana mukavassa ähellyksessä on takavuosien painijoita, muitakin venyttelystä ja jumppaamisesta kiinnostuneita ukonköriläitä. Uudistumista kaivataan: mukaan myös naisia?

1981 käynnistynyt toiminta pyörii tätä nykyä Kuokkalan Graniitin painimolskilla. Rohkeasti mukaan!

Jumppa- ja venyttelyaika 
torstaisin klo 18.30 – 20.00

Toiminta toteutetaan harrastajien omalla vastuulla
yvässeudun Paini-Ässät ry ei ole seurana vakuuttanut Konkkapolvien toimintaa!

Salimaksu (katetaan kaupungin perimä salivuokra)
 30 euroa

Maksut omatoimisesti tilille:
Jyvässeudun Paini-Ässät ry
FI36 5290 1620 0036 12

Lisätietoja / yhdyshenkilö
Vesa Sironen
puh. 044 3239 456
vesku.sironen@gmail.com

Kuntopaini

Harjoitukset lauantaisin klo 12:00-13:30 

Kausimaksu 30€. Maksetaan seuran tilille FI36 5290 1620 0036 12


TÄLLÄ HETKELLÄ HARJOITTELIJOITA EI OLE ILMAANTUNUT RIITTÄVÄÄ MÄÄRÄ. HARJOITUKSET ALKAVAT HETI, KUN 4-6 KUNTOPAINIJAA ILMOITTAUTUU MUKAAN!

Ohjeita painiharrastajalle


Painissa on säpinää!

Paini sopii lapsille 5-vuotiaasta alkaen. Painissa tärkeintä on liikkumisen riemu ja monipuoliset liikuntaleikit ammattitaitoisen ohjaajan johdolla. Mukana on mausteena myös painin alkeita. Paini sopii sekä tytöille että pojille.

Varusteeksi painiin käy mainiosti t-paita ja pitkät urheiluhousut tai shortsit sekä jumppatossut tai puhtaat sukat (molsikille ei paljain jaloin).


Painin pelisäännöt

  1. Jos olen jo koulussa, teen läksyt ennen harjoituksia.
  2. Olen pukeutunut verkkareihin, tossuihin ja sopivaan paitaan.
  3. Tuon mukanani painipassin ja muovisen juomapullon, vettä tai mehua. EI URHEILU- TAI ENERGIAJUOMAA!
  4. Olen huolehtinut, että olen siisti, kynnet ovat lyhyet, kädet puhtaat.
  5. Käyn vessassa ennen lähtöä.
  6. Tulen ajoissa harjoituksiin 10 min ennen alkua. Muistutan vanhempia!
  7. Vaihdan jumppavaatteet pukuhuoneessa reippaasti. Jätän varusteeni siististi pukuhuoneen naulakkoon.
  8. En tuo turhia tavaroita saliin, vain juomapullo mukana salissa.
  9. Kuuntelen ja tottelen valmentajia ja ohjaajia.
  10. Jos en ymmärrä asiaa, kysyn sitä valmentajilta.
  11. Käyttäydyn ystävällisesti muita kohtaan.
  12. En riehu, huuda, potki, revi tai töni toisia.
  13. En tule sairaana harjoituksiin.
  14. Harjoitusten jälkeen puen lämpimästi päälle, koska ulkona on kylmä (talvella).
  15. Kuljen kouluun ja kavereiden luokse jalan tai pyörällä, jos matka ei ole kovin pitkä. Se on hyvää treeniä. Käytän pyöräilykypärää ja heijastimia.

Valmentajat, ohjaajat:

  1. Ymmärrän, että painijat ovat pieniä lapsia ja harjoituksissa huomioidaan heidän erilaisuutensa.
  2. Huolehdin turvallisuudesta:
    a) Harjoitukset ovat sopivia ryhmälle.
    b) Mukana on riittävästi ohjaajia, jotta estetään vahingot.
    c) Harjoitukset ovat lapsille turvallinen ja mukava tilaisuus.
    d) Huoltajien yhteystiedot ovat ajantasalla.
  3. Olen rauhallinen ja toimin esimerkkinä lapsille.
  4. Säilytän ryhmässä riittävän kurin siten, ettei synny vahinkoja.
  5. Huolehdin, että kaikki lapset haetaan harjoituksista, ellei ole sovittu huoltajien kanssa toisin.
  6. Kaikkien lasten tavoitteet eivät ole kilpailullisia.

Vanhemmat, huoltajat:

  1. Huomioin lasten sekä valmentajien ohjeet.
  2. Lapset tuodaan harjoituksiin 10 min ennen aloitusta.